در بین پاک کننده های لوازم منزل که کار با اغلب آن ها نیاز به مراقبت های خاصی دارد . دستمال مرطوب های پاک کننده لوازم منزل جایگاه ویژه ای دارند . استفاده از این دستمال مرطوب کاربردی بسیار راحت و آسان است . و وقت بسیار کمی نیاز است تا شما را به نتیجه دلخواه برساند . ترکیبات موجود در این دستمال مرطوب موجب می شود تا لکه ها به سادگی و در یک چشم به هم زدن از بین بروند .

دستمال مرطوب لوازم منزل دافی برای پاک کردن لوازم منزل ابزاری کاربردی است . این محصول جهت تمیز و ضد عفونی کردن سطوح داخلی اتومبیل . وسایل خانگی و اداری مانند : اجاق گاز . سفره . تلفن . کامپیوتر . یخچال و سرویس های بهداشتی مناسب است .

دستمال مرطوب دافی پاک کننده لوازم منزل محصولی ایده آل برای برطرف کردن جرم و ضد عفونی لوازم منزل از قبیل سینک دستشویی . سطوح بیرونی توالت فرنگی . سینک ظرفشویی و شیر الات . وان حمام . کاشی های جرم گرفته . زدودن جرم های روی آینه حمام و دستشویی می باشد .

دستمال مرطوب لوازم منزل

مزایایی استفاده :

عدم نیاز به آب ،  قدرت ضد عفونی کنندگی فوق العاده ، استفاده سریع و آسان . خوشبو کننده سطوح . ایجاد درخشندگی . سازگاری با پوست

روش استفاده :

خانمهای عزیز میتوانند پس ازپاک کردن سینک ظرفشویی و شیرآلات توسط دستمال مرطوب دافی حداقل پس از 2 دقیقه سطح مورد نظر را آبگیری نمایند . در غیر این صورت به علت قدرت ضد عفونی کننده ی بالای این محصول سطوح آسیب میبیند .

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده لوازم منزل دافی  طرح گل نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را آسان کردیم