با توجه به اینکه دست های ما در طول روز در معرض آفتاب، مواد شیمیایی و آلودگی های محیطی قرار دارد . بنابراین باید برای محافظت از دست ها و نرم و مرطوب نگه داشتن آن ها از محصولات محافظتی مناسب استفاده کنیم .
فرقی نمی‌کند پوست‌تان خشک، چرب یا ترکیبی از هر دو باشد . چون مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند . و از آن در برابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا محافظت می‌کنند . مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند . که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است. مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است . که می‌تواند خشک، چرب، معمولی و مختلط باشد . برای اینکه نوع پوست‌تان را بشناسید کافی است . پس از حمام کردن، روی پوست تمیز خود دست بکشید و متوجه میزان چربی روی آن شوید . برای پوست‌های خشک باید از مرطوب کننده‌های حاوی چربی استفاده کرد . در مورد پوست‌های چرب نیازی به استفاده از مرطوب‌کننده نیست . مگر در برخورد با آب‌وهوای گرم یا سرد. در مورد پوست نرمال باید از مرطوب‌کننده‌ای که میزان چربی کمتری داشته باشد، استفاده کرد . پزشکان متخصص پوست برای داشتن پوستی مرطوب و نرم بهترین زمان استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده را سه دقیقه بعد از حمام می‌دانند .

مرطوب کننده شی باتر

شرکت آرایشی بهداشتی آرشیدا طب پارسه با تولید انواع محصولات مناسب پوست نیاز مصرف کنندگان را رفع کرده است . کرم مرطوب کننده شی باتر تغذیه کننده پوست است . و از آن در برابر آفتاب و سرما محافظت می کند . علاوه بر روغن شی، روغن دانه آفتابگردان و گلیسیرینی که در این کرم به کار رفته، سبب نرمی و لطافت پوست دست می شود.
این کرم دارای بافتی سبک است و به سرعت جذب پوست می شود .کرم مرطوب کننده دست شی باتر  مناسب برای انواع پوست ها می باشد.

 

ما خرید را آسان کردیم