دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی آنتی اکسیدان ؛ با برخورداری از ترکیبات موثر و مفید ؛ علاوه بر پاکسازی آرایش . ناخالصی و آلودگی کل صورت ، با تسکین ، آبرسانی ، ترمیم و تغذیه . شادابی و طراوت خاصی را به چهره شما می بخشد .

این دستمال تامین کننده رطوبت پوست و محافظت کننده از لایه بیرونی پوست در برابر عوامل مخرب می باشد . کوآنزیم کیوتن (Q10) موجود در این دستمال مرطوب کننده جهت جوان سازی . و کاهش سرعت فرآیند پیری صورت است .

پاک کننده آرایش

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی . غنی شده به آنتی اکسیدان ، عصاره های خیار ، بابونه ، آلوئه ورا و گل همیشه بهار می باشد . پس برای پاک کردن تمام آلودگی های موجود بر پوست خود و بازکردن منافذ . بسته شده این دستمال بهترین انتخاب برای شما می باشد .

ویژگی :

آنتی باکتریال ؛ حاوی آلوئه ورا ؛ حاوی بابونه

کارکرد :

آبرسان ؛ پاک کننده عمیق پوست ؛ ترمیم کننده ؛ تغذیه کننده ؛ روشن کننده ؛ شاداب کننده ؛ شفاف کننده ؛ ضد آلودگی هوا ؛ کوچک کننده منافذ پوست .

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد .

 

ما خرید را آسان کردیم