دستمال مرطوب کودک مدل کالندولا ؛ یک محصول عالی برای پاک کردن پوست کودک دلبندتان به نرمی و لطافت است . پوست کودکان نسبت به پوست بزرگ ترها بسیار حساس و آسیب پذیر تر است . به همین دلیل قبل از خرید هرگونه محصول برای کودک خود . حتما در مورد مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید .

امروزه محصولات بسیاری در بازار وجود دارد که به دلیل داشتن مواد غیرمجاز، تاثیرات جبران ناپذیری را برجای می گذارد . به طور مثال در برخی از دستمال های مرطوب از مواد نگهدارنده استفاده می شود . که برای کودکان بسیار مضر است و می تواند در کارکرد سیستم عصبی آن ها، اختلال ایجاد کند .

دستمال مرطوب کودک کالندولا

دستمال مرطوب کودک کالندولا ، نه تنها هیچ گونه ماده مخربی را ندارد . بلکه حاوی مواد مفیدی است که می تواند تاثیر مثبت نیز بر روی پوست کودک شما داشته باشد . به طور مثال این محصول حاوی عصاره بابونه و آلوئه ورا است. عصاره بابونه می تواند به نرم شدن پوست کودک شما مخصوصا اگر در فصول سردسال هستید ؛ کمک بسیاری نماید . علاوه بر این عصاره بابونه برای پوست های حساس می تواند بهترین انتخاب باشد. دستمال مرطوب کودک دافی حاوی کالاندولا، جزء تخصصی ترین محصولاتی است که می توانید برای کودک خود تهیه نمایید .

ویژگی :

حاوی آلوئه ورا و ویتامین e

کارکرد :

ضد التهاب ؛ ضدحساسیت ؛ نرم کننده

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب کودک دافی نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را اسان کردیم