دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Micellar محصولی جدید است که پوست را به نرمی پاکسازی می‌کند . این دستمال مرطوب ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که آن را منحصر به‌ فرد کرده‌است . از ویژگی‌های آن می‌توان به محافظت پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال اشاره کرد .

دستمال مرطوب آرایش میسلار حاوی عصاره انجیر ؛ خیار ؛ بابونه ؛ لیمو ؛ گل همیشه بهار و آلوئه ورا است . همچنین با تمام قدرت پوست رو از هرگونه مواد آرایشی ؛ ناخالصی و آلودگی پاک می‌کند . بعد از استفاده از این دستمال پاک کننده آرایش احساس خشکی و زبری نخواهید داشت و خاصیت ارتجاعی پوستتان به خوبی حفظ خواهد شد .

دستمال مرطوب آرایش میسلار

ویژگی :

حاوی آلوئه ورا ؛ حاوی بابونه

کارکرد :

آبرسان ؛ پاک کننده عمیق پوست ؛ ترمیم کننده ؛ شاداب کننده ؛ مرطوب کننده ؛ نرم کننده

روش استفاده :

درب بسته را باز کنید و دستمال را بیرون بکشید و از دستمال بعدی جدا کنید . سپس برای جلوگیری از خشک شدن محتویات بسته ، درب را به حالت بسته برگردانید . یک برگه دستمال را جدا کرده و روی پوست صورت قرارداده و به آرامی بکشید تا کم کم تمام آرایش پاک شود .

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش میسلار نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را آسان کردیم