استفاده از لوسیون بدن یکی از معدود روشهای ارزان قیمتی است که می تواند به حفظ طراوت و زیبایی پوست کمک کند. لوسیون از خشکی پوست بعد از حمام جلوگیری می کند و رطوبت پوست را بالا می برند. این موضوع برای برخی از قسمت های بدن از جمله آرنج و پاشنه پا که به سرعت خشک می شوند، اهمیت بسیاز زیادی دارد.
لوسیون مرطوب کننده دست و بدن دافی حاوی روغن آووکادو، آرگان و ویتامین C می‌باشد که دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی هستند. این لوسوین که مناسب پوست‌های خشک و حساس است ضد التهاب، ضد حساسیت و ضد چروک نیز می‌باشد. لوسیون مرطوب کننده دست و بدن دافی در حجم 470 میل تولید و روانه بازار شده است و پوستتان را روشن می‌کند. این لوسیون بسیار ملایم است و مناسب استفاده روزانه می‌باشد.

لوسیون مرطوب کننده آووکادو

درمان :

مرطوب کننده ؛ نرم کننده ؛ روشن کننده ؛ ضد حساسیت ؛ ضد چروک ؛ ضد التهاب ؛ تقویت کننده .

ویژگی :

حاوی آووکادو ؛ حاوی روغن آرگان ؛ حاوی ویتامین c .

جهت خرید اینترنتی لوسیون مرطوب کننده حاوی عصاره آووکادو نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

این محصول  بدون ایجاد حساسیت برای پوست شما پاکیزگی و شادابی را به ارمغان می آورد.

 

ما خرید را اسان کردیم