اسپری خوشبوکننده کلینوس ورساچه زنانه :

به‌طور کلی، خوشبوکننده‌ها ، ترکیباتی از روغن‌های معطر ، اسانس و الکل در خود دارند . که همراه با ترکیبات آنتی‌باکتریال ، باعث جلوگیری از بوی بد در بدن و ایجاد بوی خوب می‌شوند . درواقع کار خوشبوکننده‌ها این است که صرفا بوی خوبی به شما ببخشند .

 

اسپری خوشبوکننده کلینوس ورساچه

نکاتی درباره استفاده از خوشبو کننده ها :

- ضدعرق‌ها یا خوشبوکننده‌ها ؛ مثل هر ماده‌ آرایشی و بهداشتی دیگر ممکن است حساسیت‌زا باشند.اگر پوست حساسی دارید یا حدس می‌زنید بدن‌تان واکنش خوبی به آن‌ها نشان ندهد از انواع بی‌الکل استفاده کنید.
- مهم‌ترین زمان استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده بدن ، بعد از استحمام و زمانی است. که بدن‌تان کاملا تمیز و بدون بو است.
- اگر پوست خشکی دارید ، قبل از استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده بدن . کمی لوسیون بدن استفاده کنید . تا پوست‌تان چرب شود . عطرها و اسانس‌ها ، روی پوست‌های گرم و چرب و مرطوب ، ماندگاری بالاتری نسبت به پوست‌های خشک و سرد دارند .
- بهتر است خوشبوکننده بدن‌تان را ، روی نقاط نبض‌دار بدن اسپری کنید. این نقاط گرم‌تر از سایر نقاط بدن هستند و بوی خوش بدن‌تان، علاوه بر ماندگاری بیشتر، بهتر هم پخش می‌شود.
سعی کنید اسپری بدن‌ را در فاصله بیست سانتی از بدن‌ روی خودتان اسپری کنید. بااین روش، محدوده بیشتری از بدن‌تان پوشش‌داده و بهتر پخش می‌شود .
- اگر باردار هستید یا به‌کودک‌تان شیر می‌دهید ، در مصرف این‌دسته از محصولات آرایشی، احتیاط کنید .

جهت خرید اینترنتی اسپری خوشبوکننده کلینوس ورساچه نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را آسان کردیم