ماسک مو خشک و آسیب دیده دافی حاوی بیوتن ، روغن آرگان و عصاره جوانه گندم بوده که قابلیت نرم و محافظت کنندگی دارد . این محصول استحکام ساقه مو را افزایش می‌دهد و باعث تقویت تارهای مو می‌شود . این ماسک مو دارای رایحه بوده و مو را نرم و خوش حالت می‌کند .
ماسک مو دافی مناسب موهای خشک و آسیب دیده محصولی تخصصی برای نرم شدن و تقویت موهای خشک و آسیب دیده بوده که به دلیل فرمولاسیون خاصی که از عصاره‎ های گیاهی و ویتامین‎های مورد نیاز تارهای مو دارد باعث افزایش استحکام موها خواهد شد .

این محصول به عنوان ماسک موی داخل حمام بوده که می‎تواند درصد زیادی از شکنندگی و آسیب دیدگی تارهای مو را بهبود بخشد . وجود ترکیباتی همچون بیوتین ، ویتامین‎های سری B ، روغن آرگان ، عصاره جوانه گندم ، پروتئین جوانه گندم و کراتین هیدرولیز شده این محصول را به یک ماسک موی کامل تبدیل کرده است.

بیوتین یکی از ویتامین‎های گروه B و محلول در آب است و در بسیاری از فرایندهای متابولیکی نقش موثری دارد. این ویتامین رشد و تقسیم سلول‎ها را تحریک کرده و با تاثیر بر متابولیسم اسیدهای آمینه در سنتز پروتئین‎ها موثر است.

ماسک دافی موهای خشک

خواص و ویژگی‌های :

حاوی بیوتن، روغن آرگان و عصاره جوانه گندم .
مناسب مو خشک و آسیب دیده .
نرم کننده و محافظت کننده .
افزایش استحکام ساقه مو .
تقویت کننده مو .
دارای رایحه .
رطوبت‌رسان .
ترمیم کننده کراتین موهای بسیار خشک .
جلوگیری از کدر و مات شدن موی دکلره شده با ایجاد رنگ بلوند طبیعی .

جهت خرید اینترنتی ماسک مو دافی مناسب موهای خشک و آسیب دیده نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را آسان کردیم