ماسک مو بلوند و رنگ شده دافی :

ماسک مو دافی مناسب موهای دکلره شده و رنگ شده دارای خاصیت محافظت کنندگی از تارهای مو در برابر عوامل مخرب محیطی و همچنین اثرات منفی رنگ مو و دکلره بر روی تارهای مو می‎ باشد . این محصول مناسب برای داخل حمام بوده و نیاز به آبکشی نیز دارد.

در ترکیبات ماسک مو دافی از کراتین هیدرولیز شده ، عصاره جوانه گندم ، روغن گردو ، روغن آفتابگردان ، ویتامین E و گلیسرین نیز استفاده شده است . کراتین هیدرولیز شده در ترکیبات این محصول باعث استحکام موها شده و با پروتئینی که دارد از شکنندگی مو جلوگیری می‎ کند .
موها در اثر رنگ و دکلره دچار آسیب هایی می شود که به مرور زمان باعث فرسودگی ساقه مو می شود به همین دلیل استفاده از ماسک ها و مواد مراقبتی برای مو لازم می باشد .

ماسک مو دافی مناسب موهای رنگ شده و بلوند از ساختار مو مراقبت کرده و از خشکی و محافظت در برابر پرتوهای خورشید با روغن‌های موثر مانند روغن گردو ، جوانه گندم و آفتابگردان جلوگیری می کند .

این ماسک حاوی بیوتین ، روغن آرگان ، عصاره جوانه گندم می باشد که باعث استحکام ساقه موها و انعطاف پذیری آن می باشد .

ماسک موهای دکلره شده

خواص و ویژگیها :

آبرسان و مرطوب کننده .
تثبیت کننده رنگ مو .
جلوگیری از زرد شدن موهای دکلره شده .
بدون ایجاد خشکی در ساقه مو .
ایجاد نرمی و لطافت در موها .
درخشان کننده‌ی رنگ مو .
تقویت کننده و احیا کننده مو .
مناسب برای داخل حمام .
حفظ شادابی مو .
حفظ استحکام ساقه مو .
رفع خشکی ساقه‌ی مو .

جهت خرید اینترنتی ماسک مو دافی مناسب موهای دکلره شده و رنگ شده نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

 

ما خرید را آسان کردیم