دستمال مرطوب کودک دافی حاوی کالاندولا و ویتامین ، محصولی است که برای استفاده راحت‌تر و بهتر پاک کردن تولید شده است. استفاده از آن‌ها آسان است، آن هم به دلیل ترکیباتی که بر روی آن‌ها وجود دارد، که باعث تمیزی بیشتر می‌شود.

در اوقاتی که دسترسی به دستمال، یا آب و یا هر دوی این محصولات امکان‌پذیر نیست، دستمال مرطوب یک گزینه بسیار مناسب برای انجام امور پاکیزگی شما می‌تواند باشد. دستمال‌های مرطوب برای بزرگسالان و کودکان تولید می‌شود و با توجه به پوست حساس کودکان، ترکیبات آن‌ها متفاوت است.

با خرید و استفاده از دستمال مرطوب کودک دافی حاوی کالاندولا و ویتامین 50 عددی یک محصول مخصوص پاکیزگی کودک خود را در اختیار دارید که با توجه به 50 عددی بودن آن و قیمت مناسبش صرف اقتصادی بالایی دارد.

دستمال مرطوب کودک کالاندولا

ویژگی :

حاوی کالاندولا و ویتامین A E ؛ ضد التهاب و ضد عفونی کننده ؛ نرم و مرطوب کننده پوست ؛ معطر و خوشبو .

کارکرد :

ترمیم کننده ؛ مرطوب کننده ؛ نرم کننده ؛ ضد عفونی کننده .

جهت خرید اینترنتی دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دافی مدل Love نیازی نیست که هزینه و زمان زیادی صرف نمایید ، تنها کافیست این محصول را از فروشگاه اینترنتی دیلانچی انتخاب نمایید و با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید . همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال آن برای شما اقدام خواهند کرد . ما معتقدیم باید محصول با کیفیت را با قیمت مناسب در کوتاهترین زمان برای شما ارسال کنیم .

یکی بخر دو تا ببر

ما خرید را آسان کردیم